عطر یاس

دل نوشته ای برای او...

عطر یاس

دل نوشته ای برای او...

به خاطر آنها که آمدند که باشیم. که

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ما و صبر ایوب کجا

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ب.ظ

 

 دل تنگم، دل تنگ...این قلب هنوز پای بر دیوار می کوبد به شتاب و من به امید آمدنت ثانیه ها را می شمارم ،ترسم این کودک بازیگوش از طپش بایستد و تو نیایی ،به نسیم گفتم تا در هر وزش عمق دل تنگیم را به گوشتان برساند،به باران گفتم تا با قطره قطره اش فریاد دلتنگی سر دهد،واز زمین خواستم تا ذره ذره خاکش از دل تنگیمان با تو بگوید. دل تنگی هایم آنقدر زیاد شده که با آن نردبانی خواهم ساخت و به آسمان خواهم رفت و در گوش ابرها ،ستاره ها، آسمانو شاید در گوش خدا از دوری ودل تنگی خواهم گفت ...اندکی صبر، ما و صبر ایوب کجا....

 تنهایی... باز هم تنهایی ...بیا و به این لحظه های تنهایی پایان ده، برای لحظه، لحظه تنهایی هایت هم دل تنگم ،

 تمام کن لحظه های پر از تنهایی را.مگر خورشید تحمل هزار سال پشت ابر ماندن را دارد، خورشیدمان طلوع کن .

                                                  الهم عجل لولیک الفرج

 

 

نظرات  (۷)

  • علی اکبر قلیچ خانی
  • تو خورشیدی و سر جای خودت ایستاده ای همیشه همانجایی و خواهی بود و منم که پشت ابرها مانده ام. چه ابری ؟ فکر کنم ابر دست ساز خودم باشد. فکر کنم سقف خانه خودم باشد. فکر کنم سقف آرزوهای خودم باشد. فکر کنم شهر بدی بربای زیسنتن انتخاب کرده ام شهرهای تمام آفتابی هم داریم مثل 7 شهر عطار.  هر چه هست از خودم هست و گرنه هیچ ابری نیامده که توانسته باشد پهنای بزرگی خورشید را بپوشاند کم تحرکی من، بی میلی ام برای رسیدن به تو در لفافه از ادعاهای پوچ نهفته است عمیت عین لاتراک.  در پس همه گیر افتادن به پشت ابرها هنوز می فهمم هوا روشن است . کمی به خودم و خیلی به شما از این درک ، امیدوارم که نجات در پس امیدواریهاست... حتما می آیی حتما.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون .
     یا حق
  • عمار موحد
  • سلام و درود
    سپاس از محبت و حضورتان.

  • منصوره وطنی
  • سلام از بازدید و لینک تان ممنونم. موفق باشید.

  • محسن عروجی
  • That was quite funny. I could just picture it all in my mind and laughing all the way.The things we do, most can not imagine. Good on!!!!!!!!!!!!e!!!!!!!!!!!Hubby Dear deserves a medal. You are one lucky painter.
    Hey this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!
    e corect pana la aia cu o sa primesti tot asta . Poate copilu are o aversiune reala fata de mancarea respectiva…mancarea nu trebuie folosita ca pedeapsa. Primeste la cina ce primeste familia la cina, in felu asta nu se face mare caz de nemacare. Cica cand facem mare caz, copilu da in anorexie nervoasa. hai ca azi sunt cu comentatu…da fazele astea chiar le-am patit (sau mai bine zis )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی